torsdag, oktober 30, 2008

Molnvarning i morgon!

Har ni hört? Förutom att det ryktas om riktiga moln på himlen innehållande snö så släpper me&i i morgon sina novembernyheter. Och det är inte vilka nyheter som helst, det är moln!!! Jag blev så glad när jag såg det i ett mail förra veckan och när i dag mailet kom som avslöjade exakt vilka plagg det är hoppade jag nästan upp och ner av lycka. Bland annat stod där om en brun klänning med moln. Låter som att den skulle kunna passa utmärkt till en viss liten dam som snart fyller år. Och så en röd plyschklänning till mammor... Jag kan knappt vänta tills jag får se kläderna på bild i morgon. Hoppas, hoppas de är lika snygga som de låter!

En helt annan sak - chattade precis med Försäkringskassan. En ny erfarenhet och det var toksmidigt. Dock går det bara att utnyttja vid allmänna frågor och oftast har man ju mer direkta. Hursom, ett par minuter och sen hade jag fått svar på min fråga. Skillnad mot att sitta i evighetslånga telefonköer...

Inga kommentarer: