söndag, oktober 19, 2008

Tjejer i stövlar

Eller "sex nyanser av brunt" kanske hade varit en ännu mer passande rubrik?! Hursom, i myllret av bruna nyanser kan man på bilden här till höger urskilja de allra nedersta delarna på mig och Vilma. På promenad utanför huset i våra nya bruna stövlar (som jag ju utlovade bilder på för en tid sedan…).

Det var faktiskt premiärpromenad för lillan i stövlar. Ett par steg framåt och sen vek sig benen. Måste känts jättekonstigt att ha något på fötterna. Nu går hon ju långt ifrån själv ännu men med en hand i sin så går hon mer än gärna på tur – i alla fall inomhus. Huruvida hon fick mersmak ute får vi se!

De nedre bilderna visar delar av den korta promenaden som förutom det ni ser innehöll ett par icke dokumenterade vurpor av påbylsad Vilma i på tok för stor jacka (som nog blir lagom till nästa vinter) samt en styck mamma med kilometerlång utväxt i håret. Det är nästan så det är ett kors-i-taket-moment att den sistnämnda är med (dock är jag bara med som "stöd" till lillan på dessa bilder) Jag har nog vid närmare eftertanke bara figurerat på bild i bloggsammanhang en gång tidigare, inte heller då särskilt avslöjande ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh så roligt att se en skymt av dig på bild! Det är riktiga högtidsdagar när du visar dig :-) . En gång till har du faktiskt figurerat på bild, när ni åkte bilar på grönan ju. Och jag måste säga att du har en himla snygg hårfärg, ser ingen utväxt jag. Ni är så fina du och Vilma! Kram

Anonym sa...

Åhåhå, där är du ju finaste lilla Anna tillsammans med den sötaste Vilma jag känner!

Det må jag säga att ni har snygga stövlar båda två!

Och jag vills se mera Anna!!!

Ps. Byt till wp om du vill lägga ex bilder på dig själv bakom lösen.

kram

Anonym sa...

Vilka lyllosar F och E är, som har så snygga tjejer!

Anna sa...

sandra - Ja, det har du rätt i! Den bilden hade jag helt förträngt ;) Vad beträffar utväxten så ser jag nu att bilderna är tagna från rätt håll för att dölja den och jag tackar fotografen Erik lite extra!
Kram!

snäckan - *fniss* du är rolig du! Och snäll! Ja, jag tänker ofta att jag egentligen borde byta (inte för att jag vill visa fler bilder på mig men för en massa andra bra saker) till wp men jag vet bara inte när jag ska få tiden till det...Jag vill förresten se mera dig också ;)
Kram på dig!

lotta - Gulle dig! Och vilken lyckans ost din lilla bebis är med en sådan mamma som du!

Anonym sa...

Det är superlätt att byta till wp. Dessutom kan du ta med dig alla dina tidigare inlägg från din nuvarande blogg eftersom du har blogger.

Jag hjälper dig gärna om du vill byta.

Kram

Anonym sa...

Åh va roligt att se dig lite ;-) Mer sånt! Så fina ni är!
Dom sövlarna hade Emlia som liten också, från H&M va?
Kram!