onsdag, december 03, 2008

Dagens "Vill Ha"

Det förvånar mig att jag missat dessa. Jag som nästan letat mig yr efter enfärgade strumpbyxor till Vilma i andra färger än vitt, rosa, brunt, rött o blått. På Pippilotta finns en hel färgpalett av enfärgade strumpbyxor och jag förstår inte hur jag ska kunna välja, nu när jag äntligen hittat... De orange är dock självklara och kanske får de sällskap av ett par khakigröna.


89 kronor per paret kostar de och finns i storlekar från 56/62 upp till 110/116.

Det här var ju en av mina affärsidéer ju - enfärgade strumpbyxor :) Dock skulle jag vilja göra en vidareutveckling på dem...

2 kommentarer:

Erica sa...

Bra tips! Jag har också letat i andra färger än exempelvis rosa som verkar finnas i överflöd i varenda affär...
Tack för igår, vi hade mycket trevligt :)
Hoppas ni fick bra resultat sedan!

Kram!

Anonym sa...

Grymt bra tips! Har beställt från Pippilotta många ggr, bra saker o alltid varit nöjd :)