onsdag, januari 14, 2009

Sådant som värmer

Ibland händer saker i precis rätt läge. Som nu. Två av mina favoritbloggare har gett mig fina utmärkelser och ni ska veta Sandra och Anna att de träffade precis där de skulle! Jag blev så uppriktigt GLAD och det värmer mitt hjärta att ni gav mig dem trots den tråkblogg jag för tillfället driver. En tråkblogg med extremt glest mellan inläggen. Förhoppningsvis blir det ändring om ett tag :)

Jag väljer att ”dela upp” er, mina allra käraste bloggvänner, så att ni får antingen den ena eller den andra utmärkelsen av mig. Båda dock lika mycket värda – direkt från mitt hjärta till er. För att jag älskar att läsa era bloggar. För att det varje dag är spännande att gå in och se om där står något nytt. För att om det gör det få ett litet extra lyckoslag i hjärtat av glädje. För att ni alla inspirerar mig på ett eller annat sätt. För att ni är mina absoluta favvosar och de jag prioriterat att ”hänga” hos i tider med brist av just tid!

Sen måste jag tillägga att eftersom alla de jag kommer nämna är mammor, så finns där även några andra mammor därute som jag vet kikar in här då och då, men i avsaknad av egna bloggar. Ni hade annars också varit självklara för mig och jag vill att ni ska veta att även ni har en egen plats i mitt hjärta för att jag tycker om er så… Sandra, Jenny, Hanna, Viktoria, Pernilla, Annika!
Så - ”ta daaa…”:

TACK finaste Anna!
Den här skickar jag vidare – från mitt hjärta till ert :)
*************************************************************************************
Reglerna för Awarden är enkla.Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Och lämnar såklart ett meddelande inne hos dem, om att de har fått den!
*************************************************************************************
Och... "ta daaa" igen:


TACK finaste
Sandra!
Den här skickar jag vidare – från mitt hjärta till ert:
Isa, Anna, Erica

*************************************************************************************
"Reglerna" för denna är som följer: Har man mottagit en utmärkelse ska man:
-Lägga upp en bild
-Länka till den du fått den av
-Ge vidare till 7 andra (här blev jag lite Fröken Tvärtemot och skapade en egen regel ;) )
-Lämna ett meddelande på deras bloggar så de får veta att de fått en utmärkelse.
*************************************************************************************

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack!
Det värmde för en ickebloggare...
och Grattis! Det är du så värd!
Kram Viktoria

Erica sa...

Stort tack Anna!

Livade upp en annars ganska tråkig torsdagmorgon :)

Kram från en vars blogg är långt mer eftersatt än din!

Anonym sa...

Men gud så glad jag blir :-) . Och jag kommer alltid hänga här, oavsett hur glest det blir mellan inläggen :-) . Stor kram och TACK!

Anonym sa...

Men TACK allra käraste du!

Stor kram

Isabelle sa...

Tack snälla du, kastar tillbaka den till dig också, älskar din blogg!! Kram på er!

Anonym sa...

Tack snälla gulliga :)