lördag, januari 24, 2009

Tre Traderafynd

På en dag! Och jag som inte shoppat där ännu i år. Men idag har jag legat i och dessutom haft turen på min sida. Inte mindre än tre nya klänningar/tunikor till lillan kommer snart till vår brevlåda och för alla dessa betalar jag bara 170 kronor – och då är två av dem i nyskick! Shoppingglädje framför datorn när den är som bäst. Dessutom i mysbyxor och okammat hår :)


Hoppas ni får en mysig lördagkväll!

Dagens kanske största kap. En Urban Elk-klänning använd endast två gånger. Känner på mig att den kommer sitta som gjord på Vilma, som vi märkt går i resten av familjens fotspår och klär bra i jordiga naturfärger. Den här längtar jag verkligen efter!
Mysig Me&I-klänning i modell jag gillar. Färgen ser lite väl knallig ut på bilden men jag vet att den är mildare i verkligheten. Orange är en annan av Vilmas favvofärger och den här blir nog en hemmafavorit i vår.

Och så ett rykande färskt kap! Omtänksamma och gulliga mamma Sandra ringde för en stund sedan där hon satt framför datorn. "Har du Tradera uppe?" Jag bokstavligen sprang till datorn då jag trodde det var akut men jag hann både titta, fundera och höja budet ett par gånger innan den blev Vilmas. Ursnygg och mamma Sandra har gjort det igen - hittat Traderafynd åt lilla Vilma. Vi handlar ibland åt varandras barn då vi alltid springer på samma saker! Så kul att ha någon med exakt på pricken samma smak. På pricken ja - det var verkligen den här ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart med Traderafynd! Jag lyckas aldrig fynda där, bara sälja saker, vilket iofs är bättre för ekonomin :-) . Kram!

Anonym sa...

Tradera är ju bäst =) TACK för idag! Kramis =)

Anonym sa...

Wow vilka klipp! Heja Tradera!

Kram