söndag, januari 25, 2009

H&M våren 2009

Skam den som ger sig. Förra våren var jag såå förväntansfull inför paketets ankomst. Paketet fyllt med snygga vårkläder från H&M. Bara det att byxorna satt som klistrade, kjolen gav rumpan en märklig form, tröjan var för kort, skorna var för stora… Jag skickade snopen tillbaks allt.

Jag skulle bli ytterst förvånad om det blir likadant i år. Koftan i ursnygg modell och i en av mina absoluta favoritfärger KAN ju inte bara bli fel. Den bruna kjolen verkar mjuk och skön och i den får man nog helt enkelt acceptera bakdelen som den är men i alla fall inte göra den konstigare ;) Linnet är jag nyfiken på, ser härligt sommarfräscht ut (om ni nu lyckas urskilja det uppe i vänstra hörnet av bilden). Och så skorna, som fanns i år igen. Dock var de bruna slut i rätt storlek när jag beställde så det fick bli ett par naturvita i stället. Spelar egentligen ingen jättestor roll eftersom de ändå inte var tänkta som lekparksskor…

Och så får Vilma en söt top som kanske rentav kommer matcha mammas nya kofta samt bruna capribyxor att ha under klänning/tunika.
Och gulbruna till färgen, det är gärna både mina vårar, somrar, höstar och vintrar - två favoritfärger i garderoben. Denna vår hoppas jag färgerna även får symbolisera en gult lysande sol som ger vinterblek hy en gyllene brun lyster...

Åhh, vad det är spännande att ha saker att vänta på - både vad gäller årstider och klädpaket till brevlådan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina saker! Linnet & skorna (fast svarta) har jag köpt! :)