måndag, januari 26, 2009

Vilken kärlek!

Någon mer än jag som suttit med rörda tårar trillandes nerför kinderna i kväll?

I höstas "skulle" vi inte titta på Bonde söker fru sa vi men såklart kunde inte jag hålla mig från det. Det har en charm, helt klart. Och charm för många har ju det lyckliga och oerhört söta paret jag rördes av i kväll... Visst kan man misstänka att TV4 haft både ett och två fingrar med i spelet gällande själva bröllopet men oj, vad vackert allt var. Ordentligt giftasssugen blir man av att se sådant...

Och vilken kärlek sen...den går inte att ta miste på. Så sann och innerlig och totalt oregisserad!

Nu ska jag somna gott bredvid min blivande - dock varken datum eller år bestämt här ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken brud, att ställa sig och sjunga för maken... Jo, tårar fanns även i Norrahammar. (säkert att du inte bestämt år och datum :-) )

Ses snart.
Kram Viktoria

Anonym sa...

Fniss...både Peter och jag kom på oss själva med att sitta och storle när vi tittade på programmet....och så några tårar såklart! Och många djupa tittavarandraiögonenstunder =) Det tog oss självklart tillbaka till den där dagen för 8,5 år sedan - den bästa dagen i våra liv!Love forever, true (som strofen i en sång går =)! Kramisar =)

Anonym sa...

Fniss...både Peter och jag kom på oss själva med att sitta och storle när vi tittade på programmet....och så några tårar såklart! Och många djupa tittavarandraiögonenstunder =) Det tog oss självklart tillbaka till den där dagen för 8,5 år sedan - den bästa dagen i våra liv!Love forever, true (som strofen i en sång går =)! Kramisar =)