lördag, februari 07, 2009

Vårens me&i-köp

Jag blev så besviken när jag spanade in vårens nya me&i-kollektion. Såg egentligen inget jag ville köpa utan tänkte att det kanske får bli en enfärgad baströja bara för att köpa något när vi häromkvällen var hembjudna till mamma Hanna på visning.

Har dock aldrig tidigare blivit så positivt överraskad när jag sett kläderna live. Fick i stället begränsa mig från att köpa massor! Dock blev det inget till Vilma, tyvärr. Den lilla kalastunikan i bebismodell var otroligt charmig och söt men väldigt vid i modellen. Storebror däremot hade kunnat få hur mycket som helst... det slutade med traktortröjan som inte ser så särskild ut på bild men var bland det snyggaste jag sett när jag såg den i verkligheten, på hemsidan la jag överhuvudtaget inte märke till den. Och så de bruna trekvartsbyxorna samt fróttebyxor i favoritmodellen - den smala, långa. Det höll nästan på att bli bruna där med men med tanke på den stundande våren blev det i stället de gröna. Sen var jag grymt lockad av samma trekvartsbyxor i orange med matchande brun grävskopströja till men - i stället blev det mitt första meandiplagg till mig själv! Vita knickers som var otroligt sköna på trots att jag provade dem i en storlek som inte satt uppe utan att jag höll i dem :) Det säger en del om hur sköna de var, inte sant?!

Så TACK min gulliga lilla mamma som också var med och köpte två av plaggen till Filip! Så snäll hade du inte behövt vara...

1 kommentar:

Anonym sa...

Var in o spanade häromdagen, och hittade heller inget. Låter ju bra att det finns en andra chans... Kul att du hittade saker du tyckte om!
Kram Viktoria