söndag, juli 05, 2009

Nyss på badrumsgolvet

Det blev plötsligt så tyst på övervåningen. I badrummet tog jag sen dessa två små skåpsnokare på bar gärning. Mitt uråldriga smyckeskrin hade hittats och fått sig en genomsökning och man kan ju på allvar undra hur modet var där i mitten av 90-talet... Måste sett ut som en spåtant i vissa kreationer.

Faktum är att jag efter att ha plockat i ordning högen på golvet, insåg att rubbet omedelbart fick gå till utklädningslådan. Fast jag håller med Filip om att det vita diademet var "snuggt" så det hamnar i byrålådan i stället.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men vilka sötnosar till busungar!!!!!!

Lina sa...

Åh, Anna. Du och dina härliga ungar. De har inte hittat hårspray med extra "strong" effekt? Det använde vi ju flitigt i mitten av 90-talet....

Kram Lina

Anna, Emilia & Nora sa...

Åhh sötnosar! :-) Hihi. Var inte borta alls för länge från bloggen bara. Själv hinner jag läsa favvo-bloggar ca 2 ggr/vecka kanske, men bättre det än aldrig.
Tänk att du jobbar sista vecka nu, helt otroligt. Inte länge kvar tills lill*n i magen kommer. Spännande.
Hoppas ni får en underbar sommar, ser fram emot att läsa dina fina inlägg snart igen :)
Kram från oss!