torsdag, januari 28, 2010

Hiss eller diss?

Från att varje säsong ha funnits så mycket snyggt att man knappt kunnat välja ut ett par favoriter utan i stället velat ha på tok för mycket kunde jag i går vid första titten på den nya kollektionen inte hitta något alls...

Lite snopet men nästan väntat. Senaste säsongerna har me&i och jag börjat gå åt lite olika håll. Det känns som att mönsterna är mer än snarlika och jag känner mig sugen på lite mer nytt. Sen kommer jag med all säkerhet hitta något, troligtvis till Filip eftersom där ju alltid finns maskinmönster i någon form! Och så är ju deras frotté,- velourbyxor helt oslagbara så visst skulle jag kunna handla men nej, sålänge håller jag nog hellre koll på Tradera efter nygamla favoriter...

Så tyvärr – jag dissar faktiskt vårens kollektion, vad gör ni?!

Bild från me&i.

2 kommentarer:

Annah sa...

Hört fler som sagt samma sak. Jag gillade dock att de hade en biltröja som även fanns till mamma så mamma/son kan matcha lite och inte bara mamma/dotter. men det var väl det enda.

Anonym sa...

Nja, jag dissar nog också det mesta. Gillade dock tröjan med folkabussarna.

Kram