lördag, februari 20, 2010

Tuttnytt

Nyheter är kul och då även nummer tre i syskonskaran A är en ivrig snuttare är nytt på nappfronten extra kul. Även storasyster brukar fortfarande denna produkt och är just nu inte ens i närheten av att sluta. Får se om hon kanske vill stämma träff med tutt-tomten i sommar…

Tills dess har även hon fått två nya – med hjärtan på. Lillebror har en med äpple och en med elefant. Napparna finns i minsta storleken 0-6 månader och i 6m+. Karin Mannerstål har designat såg jag när jag lånade bilden från Bambino och jag kan bara konstatera att hennes stil ännu en gång har fallit mig i smaken.

1 kommentar:

SandraS sa...

Oooooooo vad "snugga" nappar! Tack för tipset! Var så länge sen jag skrev på din blogg, men jag har ändå varit inne och kikat mycket såklart! Skrev ett litet inlägg på ditt första inlägg om Ester =) Du är en så kär vän Anna och hela familjen! Ni betyder MASSOR för oss! TACK! Men du, vilket äventyr med ert takras...huva...Peter har också varit uppe på taken här hemma och åkt runt på ett stort tefat och skottat, vi har stått och kikat i fönstert och hoppats att han inte ska komma farandes ner i snön. Vi får hjälpa er med taket i vår! Vilken tur att det gick bra för Erik. Vi hörs snart igen! KRAM!