tisdag, mars 23, 2010

Tema Barnkläder

Eftersom jag har så ofantligt gott om tid som ni ju vet så drar jag nu igång ett litet tema. Det var riktigt längesedan, men tänk det fanns en tid då jag gjorde det åtminstone lite mer kontinuerligt. Här har funnits temaveckor för såväl kärlek som mat och djur som jag kommer ihåg såhär på rak arm. Och alla har de fyllt ett syfte för mig.

Kärleksveckan var veckan före Alla Hjärtans Dag ett år och jag hyllade då i ord de saker och människor som betydde och fortfarande betyder mest för mig.

Matveckan, eller det har nog funnits fler, var ett sätt att dela med mig av recept på favoriter samtidigt som det var något kul att kunna gå tillbaka till för att se vad vi brukade äta just då.

Djurveckan, som i väntan på att lilla Vilma skulle komma ut till oss, var ett tidsfördriv då jag var hemma, ordinerad vila. Speglade ett av vår blivande tvåårings då största intressen.

Men förvänta er nu inte att jag kommer blogga varje dag :) Det törs jag inte lova längre. Vad jag dock lovar är att jag framöver i några inlägg ska dela med mig av några vårliga klädfavoriter som antingen redan hänger i en garderob härhemma eller också är på god väg dit. Från några av mina favoritställen att shoppa på…

Inga kommentarer: