torsdag, september 09, 2010

Snart på plats hos oss...

Åhh, vilken mugg! Visst är den fin?!


Vi är på jakt efter lite färgstarka små detaljer att pimpa vårt vita kök med och dessa ljuvliga skapelser i rött kommer inom kort att finnas i ett skåp hos oss. Det visste jag i samma sekund jag nyss såg dem hos Indiska. PRECIS i den stil vi letat efter hela sommaren! Indiska kan ibland vara lite too much tycker jag men ganska ofta är de alldeles lagom too much. Som nu. Lite "för mycket" livar ju faktiskt upp och lagom för mycket passar en ursvensk som jag ypperligt!

I butik nästa vecka och jag inser att de blir perfekta att önska sig till en viss födelsedag lite längre fram...

Nu ska jag städa badrummen innan det är dags att hämta på dagis. Alvin sover och vi har haft ännu en sådan där förmiddag man vill bevara i mammahjärtat. Tillsammans med Sandra och lilla Ester som kom på besök. Fika, lite bebislek och mycket mammbabbel gjorde min dag! Tack för det fina ni :)

2 kommentarer:

anna e sa...

Å! vi hann ju aldrig prata klart om muggarna :)
Men de var ju verkligen sååå fina! Skulle ju göra sig finfint i ert kök!

Kram å tack för idag!
<3

SandraS sa...

TACK själv min själsfrende! Glöm aldrig hur mycket ni betyder för oss!