onsdag, oktober 13, 2010

Kär!

Om man nu kan bli kär i en jacka så är jag upp över öronen! För att inte tala om lilla Vilma som vid läggdags i går frågade om det inte var morgon snart så hon fick använda sin nya blomjacka :)


Mitt kanske bästa och absolut snyggaste Traderakap någonsin. Dessutom lååångt mycket billigare än vad jag hade väntat mig för en vinterjacka som ser helt ny ut...

Det var en liten tjej på dagis som med sin liknande jacka fick mig att få upp ögonen för Me Too. Jag kan inte påstå att jag är så jätteförtjust i deras vanliga kläder men däremot ytterkläderna till flickor är gudomliga.

Och Vilma, hon lös i kapp med sin jacka i morse vilket kanske inte syns på bilden där hon som alltid pruttar med munnen så snart kameran ens visar sig... (Känns aningen olycksbådande inför projekt "Julkortsfotografering 2010"... Och minsann, steg inte pulsen lite grann bara jag snuddade vid tanken?!)

4 kommentarer:

SandraS sa...

Helt fantastisk! VILKET KAP! Vad fin hon var i jackan!

Anonym sa...

Ja ÅÅÅ vad fin :) Som en karamell!
Finns den i vuxenstorlek :

Anonym sa...

Verkligen en superduperfin jacka som passar lilla Vilma som handen i handsken.

Jag tycker för övrigt att pruttmunnar på små tomtenissor är bedårande.

Kram

Lotta sa...

Gullungar. Jag tänkte just skriva hur stora de har blivit. Men det skriver jag ju varje gång. Istället ska jag skriva att du är så underbar och så envis som svettas över julkortsfotot varje år :-)

STOR kram på dig. Det var för länge sen nu ...