torsdag, december 09, 2010

Ont

Jag hade egentligen tänkt skriva något lite roligt i dag. Kanske om Filips senaste låttolkning, hans toktoktoklösa tand som nu hänger på trekvart, något julklappstips eller recept på något gott.

Det får dock bli en annan dag. I dag har jag fått uppleva något riktigt tråkigt. Något som surrat runt i både huvud och hjärta hela dagen och jag hoppas en god natts sömn ska göra att det känns bättre i morgon. Tårar har lurat bakom ögonlocken mest hela dagen och mammahjärtat har så vansinnigt ont just nu...

5 kommentarer:

Pernilla sa...

Nä men usch, det här lät inte alls bra =( Hoppas det känns bättre idag.
Sköt om dig.
Kram Pernilla

Anonym sa...

Låter verkligen inte roligt. Hoppas så att det känns och är bättre idag.

Kramar Viktoria

Erica sa...

Låter inte roligt... Hoppas det är bättre idag!

Kramar i massor

Camilla sa...

Hej och tusen tack för en trevlig dag igår! Så härligt!! Olivia sa hela kvällen: "Ia gilla Anna och Mimma"... Hihi...
Här kommer adressen till min kusins blogg med hennes härliga kläder. Det som är kul är att man kan gå in och titta vad hon har för tyger och sen specialbeställa vad man vill ha!
http://lhurricane.blogspot.com/

Ha det gott! Kram Camilla

Snäckan sa...

Men käraste Anna! Nu fick jag också ont i mammahjärtat. Mina största varmaste kramar