fredag, december 24, 2010

Vår julhälsning till er...


...alla fina som läser här. Både er jag känner och vet vilka ni är och även ni andra! Ja, årets julkort lyser fortfarande med sin frånvaro och frustrationen över att inte kunna klaga åtminstone till någon la sig ganska snabbt. För inte kan man väl maila vädergudarna?! Denna version blev i stället den print-screenade från beställningen och trots det oskarpa hoppas jag ni i alla fall kan urskilja vilka de små pepparkaksfigurerna är :)

Jag dammade av mitt pepparkaksrim som jag för några jular sedan plitade ner här på bloggen. I lite uppdaterad version (innehållande bland annat ett barn till och lite ombytta roller) finns det i år på baksidan av våra kort. Jag hoppas innerligt att ni som vet att ni brukar få kort även per post från oss får dem till nyår i alla fall - i skarpare version...!

Nu väntar kocken i köket nere på en assistent och jag ska inte låta honom vänta.

Från hjärtat - en riktigt, riktigt GOD, mysig och fin jul önskar jag er!

2 kommentarer:

Erica sa...

Sötaste små pepparkakorna bor hos dig (och hos mig ;))
Hoppas dagen igår var precis så underbar som den ska vara!

Kramar i massor

SandraS sa...

ÅÅÅÅÅ JÄTTEFINT!!! Och härligt skrivet! Puss puss!