måndag, januari 03, 2011

Grrrrrr.....

Har ni fått era julkort av oss ännu? Nej, tänkte väl det. INTE VI HELLER. Jag är så ARG över detta att jag snart blir galen. Vilket skämt! Mitt sista mail förra veckan svarade vd:n på men han svarade inte på mina frågor. Skrev bara att de nu bytt distributionssätt - som om jag skulle bry mig om det. Jag tänker knappast anlita dem igen. Grrr...

Nu har jag precis föreslagit att de trycker nya kort som de sedan skickar på snabbast möjliga vis. Därefter att jag förutsätter att de betalar tillbaka varenda krona jag lagt ut till dem. Vänner till oss som delade ut sina kort på nyårsafton hade också råkat ut för försening från ett annat ställe och skulle få alla pengar tillbaka - utan att be om det vad jag förstod. Jag hoppas verkligen att Optimalprint har samma goda service...

Med lite tur har ni korten till påsk i alla fall. Kanske ska passa på att klista dit lite fjädrar i pepparkaksmössorna så har man slagit två flugor i en smäll ;) Håll tummarna nu snälla... Jag tycker det är märkligt att man ska behöva lägga ner så här mycket tid och verkligen strida för något man så uppenbart har rätt till.

Som sagt - orättvisor är inte min melodi.

Inga kommentarer: