måndag, februari 21, 2011

Godmorgon Måndag :)

Eller kanske ska jag säga godmorgon rufsiga måndag! Lilleman måste ha drömt vilt i natt. Om stormiga äventyr. Det här är vad jag kallar en riktigt dålig hårdag och jag kan inte sluta skratta åt dagens Alvinlook!

Det är en isande kall februarimorgon och vi är i skrivande stund redan hos morfar i stan. Lek pågår för fullt och strax ska vi vispa våffelsmet till eftermiddagens fika som vi har blivit lovade...

Var bara tvungen att dela med mig av denna yrvakna lilla varelse :) Hoppas ni får en solig, rolig första dag på veckan!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Så lik storebror var min första tanke. Men efter att ha tittat på översta bilden så är det rätt mycket Vilma också faktiskt! Goingen! Kram Hanna

Anna sa...

:) Ja, visst är det mycket Filip på den översta?! Tycker han är lik båda två nuförtiden faktiskt.

Fast frisyren - den är mest lik mammans ;) Inte din då utan min!

Kram kram!