tisdag, februari 22, 2011

Min nya last?


Nej, det har bara råkat bli såhär just i vår. Ni ska veta att är det i vanliga fall något jag INTE hittar så är det jackor. Antingen för att jag är för sent ute eller helt enkelt för att jag inte hittar den rätta.

Jag vet att jag impulsköpte en jacka för några veckor sedan *harkel* men det var ju faktiskt mer en "finjacka"... Den här godbiten är ju en helt vanlig jeansjacka fast ändå inte. Med de rätta detaljerna även på den här skulle den bli en given favorit om jag nu bara får fatt i en...
Bild från KappAhl.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Aha! det var därför du så gärna ville in till stan ;) för att knipa en jacka!!
Snygg!!

Kram på dig!

anna e sa...

Kram från mig alltså!

Anna E

Anonym sa...

Passar dig som handen i handsken ser det ut som . Lyckades du hitta en?

(Vi åker till Gävle imorgon, så Simon kommer inte på simskolan)
Kram Viktoria

Erica sa...

Värre laster kan man ju ha ;)

Kram