onsdag, april 27, 2011

Plötsligt händer det...

Hela familjen är chockad. Det hänger något BLÅTT i min garderob!!! Nästan blått i alla fall, snarare åt turkoshållet men ändå. Eller heter färgen kanske petrol? Hursom, jag har tagit ett stort steg i mitt liv och smugit in en färg som aldrig funnits där tidigare. Det var en annan Anna som propsade på att den skulle passa mig och jag måste erkänna att jag älskar den. I alla fall färgerna och mönstret.

Lite värre var det då jag kom hem och provade den vilket jag inte gjorde i affären. Modellen är nämligen en riktig mormor-sådan när den kommer på. Precis en sådan klänning som min egen mormor brukade ha. Smocken i midjan hade gärna fått vara lite bredare då det är väldigt mycket kjol och så är längden hemskt ovan men äsch, det är nog just bara ovant. Jag får väl se ut som en liten mormor då. Den kommer säkert passa perfekt varma sommardagar!


Filip tvärstannade i dörren när han såg den på mig. Sen lyste han upp med hela ansiktet och sa "Åååhhh, vad du är fin mamma! Du ser ut som mitt påskägg!". Tack älskade Filip. Det var säkert menat som en komplimang även om jag inte riktigt vet hur jag ska tolka den :)


Den somrigt blommiga finns förresten nu på Lindex för bara 199 kronor. Styled by Rachel Zoe!

1 kommentar:

anna e sa...

Ååå..ännu snyggare är den i verkligheten!!! Och du är säkert jättefin i den! Du klär ju i nästan allt du!
Kram