söndag, juni 12, 2011

Visst kan pojkar ha hjärtan!

I alla fall kan vår hjärtans fina lilla Alvin det. Den här gången på en sprillans ny pyjamas. Snygg-grön med vita hjärtan. Hans första tvådelade dessutom. På Eriks och min shoppingrunda igår ropade den på oss från Åhléns och när vi såg den så stod det ju Alvin på den, inte sant?!

Beträffande pojkar och hjärtan - självklart om ni frågar mig. Flickor har ju döskallar på kläder så why not? Särskilt när de är så små tycker jag bara det blir sötcoolt. Skulle någon mot förmodan fråga VARFÖR jag har hjärtan på Alvin (nu brukar jag inte ha det, detta är typ hans livs tredje plagg med den symbolen) blir mitt svar - DÄRFÖR!

Hoppas någon i den sena timman förstod min dåliga ordvits där ;) Får skylla typen av humor på just den återigen för mig alltför sena timman...



Pyjamasen finns i butik nu för 149 kronor och märket är alltså - VarförDärför :)

2 kommentarer:

Erica sa...

Supersöt! Det är klart att pojkar kan ha kläder med hjärtan!
Kram

Camilla sa...

Den är underbar! Och väldigt Alvin tycker jag! Och hjärtan klär väl alla?!... <3