söndag, augusti 14, 2011

New sweet shoes

Hur gulliga är de inte, Vilmas nya skor?! Jag är normalt sett inte typen som köper på mig barnkläder/skor ett år i förväg men då dessa inte fanns i lillans storlek slog jag till och köpte ett par som nog kommer vara perfekta nästa sommar. Det gick bara inte att låta bli, ni förstår mig va?

Roligt med ett finalternativ till sandaler och foppisar och Vilma var mäkta stolt när hon i dag invigde dem när vi var på Sommarsalong på Spinnet. Vår otroligt duktiga vän som dessutom är mamma till barnens kompisar, har ställt ut sina fantastiska saker där hela sommaren och vi är glada att vi upptäckte att i dag var sista dagen att titta på den fina utställningen.

Psst... det är förresten Anna som har
virkat den fina ramen jag fick på min födelsedag förra året :)

Inga kommentarer: