lördag, september 03, 2011

Anna Mittemellan

Lagom är ganska bra ändå :) Och nu var det inte för att jag var Fröken Feg som jag inte blev chokladbrun den här gången. Jag var nog ändå rättså inställd på att bli mörk igen men eftersom håret var ovanligt solblekt (märkligt med tanke på solens frånvaro denna sommar?) så körde vi ett mellanting nu. Så blir jag nog mörkare till jul igen.


Mellanbrun med mycket guldtoner blev resultatet och det känns bra och lite höstigare än innan. Som vanligt en otroligt skön känsla att bli av med sommarslitna toppar och den här gången, en rekordlång utväxt. Och färgen känns väldigt mycket jag! Slank in på Vila på väg hem från frissan och köpte en ny klänning som var sådär lite orangeröd i färgen och den blev ett säkert klädkort till min nya hårfärg.

Jag är så otroligt GLAD att ha världens goaste och duktigaste frisör. Min Lina är tillbaka från mammaledighet med sina tvillingar och att tillbringa några timmar då och då med någon som inte bara är duktig på sitt jobb utan också supertrevlig förgyller den där lyxstunden hos frissan extra.

Måste ju bara tillägga en sak - örhängena, ja det ÄR mina favoriter och ett bevis på att det faktiskt KAN komma upp i tö - det som en gång gömts i snö… I början av sommaren kom Vilma en dag springandes med något glittrande i handen och där var det! Hon hade hittat det mitt på gräsmattan där det väl hamnade den där toksnöiga kvällen, då mer än ett halvår tidigare. Nästan lika fint som innan, kanske något mattare i tonen men det får vara minnesmärket över vad det varit ute på för äventyr :)


1 kommentar:

anna e sa...

Snyggo! ;)