måndag, oktober 03, 2011

Detaljer

Piffar upp i tillvaron gör detaljer. Om det så är på en kudde, ett par vantar, fina muffinsformar eller kläder. En dragkedja, en rosett, en pärla, en prick. Eller ett hjärta eller två.

Hjärtans snygga jeansleggings har förresten Vilma. Favoriter har de kommit att bli och säkert har den uppmärksamme skymtat dem på bilder härinne på sistone. De är mörka, mjuka och sköna och kommer från H&M. 99 kronor är priset och aldrig har man väl fått så mycket jeansleggings för pengarna som för den här sötcoola varianten?

Har även sett ett par fina på Lindex men hittade dem inte på deras webshop. Även de ganska mörka och med en pytterosett en bit upp på vardera benet som slutet på en rolig söm om jag inte minns fel.

Och den röda baskern, även den från H&M... den är ljuvlig och jag *harkel* passade på att utöka mössförrådet med den tidigare i höstas. Just när det gäller mössor har jag ett svagt beroende - det erkänner jag. Tur det är ett så pass billigt nöje då ;)

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja att jag gillar mössan vet vi ju sedan tidigare... Och de där jeansleggingsarna... Dom KAN man ju inte låta bli bara... Kramar