tisdag, oktober 11, 2011

Rutor

Är det något jag gillar så är det att vara ute i tid med saker. Eftersom det inte alltid har varit min starkaste sida utan jag snarare har varit den som gjort saker i sista stund förr om åren uppskattar jag denna nya egenskap än mer.

Att ligga steget före funkar bra i det mesta som småbarnsföräldrar har vi märkt och det ger åtminstone mig lugn och ro att få saker gjorda. Särskilt som tiden inte riktigt finns längre för att springa och leta efter saker – då är det bättre att slå till direkt!

Till exempel har jag redan hittat – och köpt – julaftonskläder till familjens små pojkar! Eller julaftons-, och julaftons men ni vet sådana där kläder som passar bra till alla kalas vi brukar springa på och själva ordna i stundande vintertider…
Bilden ljuger en smula för de är SÅ mycket snyggare i verkligheten! Rutiga flanellskjortor som tillsammans med svarta smala jeans blir helcoola på en liten och en stor blondin. Skjortor är inget vanligt förekommande plagg i deras garderober heller så lite e
xtra kul med finplagg. Dessutom är ju skjortor riktigt ”inne” på småpojkar just nu.

Finns på KappAhl därifrån också bilden är lånad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fiiin! Tack för tipset.

Kram