måndag, oktober 31, 2011

Sista inlägget...

...kommer här. Inte för alltid utan i oktober :)

Tänk att i morgon är det "septoktember" som lilla Vilma sa häromdagen! De övar månader på förskolan nu och det är lätt att röra ihop det en smula när man är fyra år. Snart.

Månadens sista inlägg blir dock kortkort då jag tror vi har gått och blivit gamla. Känna av tidsomställningen brukar vi inte pyssla med men oj, så pömsig man blev ikväll...

Jag är så otroligt bloggsugen att jag skulle kunna sitta framför datorn en hel dag och bara skriva, skriva, skriva. Det riktigt kliar i fingrarna men tiden har inte riktigt räckt till de senaste dagarna. De har varit fyllda till bredden med en massa annat skoj, bland annat en heldag i Ullared i går som jag såklart måste berätta om.

Men det får bli en annan dag. Nu måste jag uppsöka det där fluffiga, mjuka stället där man sover så gott. Det skulle inte förvåna mig om jag drömmer bloggdrömmar i natt då huvudet är så fullt av uppslag till den!

Sov gott alla fina!

Inga kommentarer: