torsdag, november 10, 2011

Världens bästa mamma...

Och i dag vaknade jag och allt kändes genast bättre! Mycket piggare än i går med Erik åter vid min sida och då också gladare :)

Som jag skrev, det är sällsynt att humöret och tålamodet sviker mig men när tröttheten kombinerat med lite för mycket att göra når en viss gräns så blir inte heller AnnaPanna mer än människa. Men oj, så jag inte trivs då...

Gosade lite extra med de tre små stjärnorna i morse och längtar nu nästan ihjäl mig efter dem. Vilma kramades hårt och sa att jag var den bästa mamman i heeela vääärlden. Och att vara världens bästa mamma, det är ju det som är min grej!

På lunchen blir det KappAhl. Klubbdag och 30 % på ett helt köp får inte missas…

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att du känner dig mer på topp idag!

en skitmammadag har vi alla då och då, så känn dig inte ensam.

Dags för en lunch snart... ska bara sluta VABba

Kramar Viktoria