tisdag, januari 17, 2012

Kär

Ja. Jag har blivit riktigt kär. I en pryl. Inte så likt mig men sedan jag öppnade min överraskande julklapp från Erik och fann en kritvit liten låda med ett äpple på så är jag helt fast.


Jag har nog egentligen aldrig tänkt att jag kommer ha en iPhone men bara några veckor senare kan jag inte tänka mig något annat och jag använder den så mycket mer än vad jag har gjort med mina tidigare telefoner... Den är helt enkelt som en dröm. Att jag inte har förstått det innan. Känns som att jag missat något där :)

Användarvänlig, smidig, rolig, praktisk. Sa jag att den var väldigt snygg också? Jag är så glad i min nya lilla vän!

1 kommentar:

Lina sa...

Åh, visst blir man barnsligt glad för en sån pryl. Jag har den också. En fantastiskt rolig leksak man har med överallt. Risken är bara att bli något osocial... ;) Hoppas allt är bra med dig och familjen. Kramar