fredag, januari 27, 2012

Titta!

Men hallå, HUR snygg var inte den här jackan då?! I mitt tycke jackan med stort J och i morgon bitti vet jag vem som ska få prova sin gamla och se om den är lagom eller om han helt enkelt måste ha en ny i vår.

Alvin är den jag tänker på och jag gissar att han skulle ÄLSKA de olika dragkedjefärgerna... Det enda som möjligtvis är lite synd är att den är svart - hade gjort sig ännu bättre om man köpt den på hösten men å andra sidan kommer ju den här storleken hänga med ett bra tag i så fall. Och så öppnar den upp för snygga gröna eller röda utebyxor till.

På Polarn o. Pyret hänger den och väntar bredvid en röd variant men den svarta är snyggare...

Febern är ur huset *peppar peppar* och endast snornäsor och skvättande nysningar kvarstår. Om några timmar sitter jag förhoppningsvis i en varm salong med rykande morgonkaffe i handen, trevligt sällskap och hår på väg mot guldmellanbrunt - igen. Tror jag har hittat "min" färg, fast denna gång blir det nog några slingor i som ljusar upp det ett par toner. Måste ju hänga med årstiden som jag tycker märkbart nu ger oss lite ljusare eftermiddagar.

Godnatt och hoppas ni får en fin start på helgen!

2 kommentarer:

anna e sa...

Riktigt snygg!!!

En Astliden-jacka minsann! ;)

Anna sa...

Anna - Mmmm, den är farligt fin! Nästan så det står ALVIN präntat på den faktiskt!

Kram!