måndag, februari 06, 2012

Dyr vår!

Jag blir lycklig på riktigt när jag ser alla dessa fina, färgsprakande plagg som Villervalla lovar i vår. Pepitarutorna är ju helt ljuvliga och lite oväntade för att vara Villervalla (och de jag längtar mest efter...). Molnen behöver jag väl inte ens säga att jag tycker om och de enfärgade basplaggen har alltid en given plats i barnens garderober.
Nyfiken var jag på jackorna i canvas - är dock inte övertygad om modellen efter att ha sett dem i helgen. Men snygga är de! Liksom kjolarna och klänningarna som Vilma nog helst skulle vilja ha en av varje av... Ja, dessa plagg är favoriter såhär långt.

Fick mig en liten smygtitt i deras katalog över kommande kläder och tyvärr tyckte jag inte riktigt om stjärnplaggen för första gången... Men kanske är de snyggare när man får se dem på riktigt - annars nöjer vi oss med glada rutor, ränder och moln i vår!

De fina bilderna är lånade från Villervalla.

Inga kommentarer: