onsdag, februari 01, 2012

Ordning & Reda

Sällan stämmer väl ett namn så bra som detta på en butiks saker. Jag älskar Ordning & Reda. Tyvärr har vi ingen butik i vår stad men så fort vi åker någonstans smiter jag gärna in en sväng och njuter av alla fina färger och saker. Och av ordningen såklart!
När Erik och jag var i Stockholm i höstas stod jag länge och fingrade på den röda plånboken och på det flerfäragde "kortfodralet" eller vad man ska kalla det. Min nuvarande gamla och mycket slitna plånbok borde verkligen få sig en genomgång och jag vet ju att det som efter en storrensning blir över är just alla dessa kort man bär runt på. Så jag skulle nog egentligen behöva en av varje där. Särskit när jag ser hur snygga de är - ja, då behöver jag verkligen en av varje :) Dessutom blir man ju alldeles glad av de fina färgerna, inte sant?!


Och så är jag väldigt sugen på ett fodral till min nya telefon också... Har hört att det ska finnas jättesnygga, jättepraktiska och jättebilliga i Ullared men tills vi kommer dit måste jag köpa ett och då ligger helt klart något av dessa nära till hands.
Måste också såhär i Alla Hjärtanstider passa på att tipsa om nyckelringen i form av ett litet hjärta. Ett sådant fick jag i alla fall med mig hem från trippen i höstas. Ett rött. Som en symbol för att det som finns i dess ring är något mycket kärt och oerhört viktigt. Nyckeln till vårt hus ♥

Inga kommentarer: