fredag, april 13, 2012

Blond

En spännande dag! Frisörbesök hos finaste Lina resulterade i en blond Anna med lång page... Gulp - hur kunde det hända? Att jag dessutom gick lockig därifrån kändes än mer förvirrat men samtidigt lite kul. Brukar ju inte vara så värst modig utan bara toppa lite grann så säkert var det bra för håret med ett rejält klipp (och med rejält menar jag då lite mer än decimetern vilket väl ändå får betraktas som mycket?!).

Jag brukar säga det - den där stunden i frisörstolen är som balsam för själen. Trevligt sällskap samtidigt som man blir ompysslad och så på det en trave tidningar i knät och en kopp gott kaffe i handen. Fredagslyx!

Nu återstår att se hur jag trivs i mitt nya i morgon. Det återstår också att se hur familjens lillebror ser ut när han vaknar...

3 kommentarer:

Anna sa...

oj va snyggt det ser ut.. det lilla man får se alltså=). Vi får boka in lunch nån dag. Har du fått mitt mail jag skickade i veckan?

kram

Camilla sa...

Oj! Ser ju superfint ut!! Ser fram emot att se i verkligheten!! Kraaaaam

SandraS sa...

Du var jäääääättefin! Var mycket fint till dina ögon!!