fredag, juni 08, 2012

Bussblogg


Rykande kaffe i snyggaste muggen som jag fått från finaste Camilla...

I skrivande stund ser jag Göteborg kika fram mellan trädtopparna, för ja - här är vi nu. Jag och bästa mamman på bussen, laddandes för en heldag på stan. Vår Mors dag-present från snälla Erik! Åhh, vad det här ska bli roligt! Bara det att hinna sitta ner och prata - länge. Total avkoppling och så himla lyxigt.

Hoppas nu på många roliga fynd, bland dem mer än gärna en jättesnygg klänning till stundande bröllop (inte vårt!). Och kan hända att vi även slinker in på Villervalla ;)

Jag måste nog ännu en gång citera Filip: "Det här är livet!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å va härligt och vilken superbra morsdag present!
Är det kanske Martin & Stinas bröllop :) Ska bli väldigt roligt att träffa alla!! Önskar dig en underbar dag! Förlåt att jag varit urusel på att kommentera den senaste tiden, men jag kikar in här så fort jag får tid!!! Kram!!

SandraS sa...

Hoppas ni hade en underbar dag!!! KRAM