lördag, september 29, 2012

Trevlig kväll!

Kikar in för att önska en mysig lördagskväll!

I morse styrde vi kosan i regnet mot Skövde och Sveriges bästa äventyrsbad! För ja, badhuset vi lovordade så i vintras har tydligen utsetts till det allra bästa i Sverige och vi förstår varför. SÅ roligt! Oj, vad vi har badat, lekt och åkt rutschkanor i dag. Så pass mycket att mamman i familjen faktiskt blev yr på riktigt efter ett tag och fick vila ett par minuter innan nästa åk.


Fika på stan avslutade vår utflykt och sen hade vi tre snarkande små sötnosar i baksätet den dryga timmen det tog att köra hem. Under tiden passade Erik och jag på att planera hösten och vi har bland annat smidit de roligaste av planer... Se, så många cliffhangers jag plötsligt har i luften härhemma ;)

Höstens första tacopaj och film har därefter hittills varit vår kväll och nu längtar jag efter att fixa lite starkt kaffe och smutta Baileys från Mallorca till... Och så en rejäl snacksskål på det. Sen finns det nog risk att två badtrötta föräldrar också somnar innan vår film är slut!


I morgon hoppas jag hinna knipa åt mig en bloggstund. Så mycket att berätta och visa men den där tiden räcker ju aldrig till... Först ut får hursom bli en glimt från dagen i går som ju var min ;)

1 kommentar:

SandraS sa...

Åh vad roligt!!!!!!