fredag, november 02, 2012

Finally friday!

"Vad fin hon är Vilma", sa storebror med ett leende när han satt och bläddrade bland bilderna i min telefon häromdagen. "Men är hon på riktigt här? Hon ser ju nästan ut som en ängel, en knasig ängel. Fast väldigt fin..."

Min stora sötnöt. Ja, lite knasiga och spejsiga är allt de här bilderna från bion förra helgen. Men fin är hon, vår lilla Vilma :)

Har ni haft en bra fredag? Det har vi! En dag som faktiskt har känts ganska lång med mycket innehåll. Och inte ett dugg stressig, det gillar vi. Höstlov är toppen och var nog ganska välbehövligt för våra små. I morgon blir det en annorlunda fixardag på stan med typ en miljon olika stopp och lika många småärenden på ställen vi inte brukar åka till så ofta. Det är dags att kalasshoppa inför nästa helg. Roliga glas, konfetti, fina ballonger, godis... Och så ska vi ta ett soffspan när vi ändå är iväg. Och handla lite blommor. Och lämna tillbaka en klänning från H&M som jag upptäckte ett hål mitt i tyget på första gången jag använde den. Sånt där tycker jag är bökigt men jag hoppas de är smidiga och ger mig en ny...

Men nu väntar ÄNTLIGEN fredagskväll med soffmys, Skavlan och något gott i glas och skålar. Helg är härligt, ha en skön kväll nu!

Inga kommentarer: