tisdag, november 06, 2012

Förväntan...

Den är något som ligger i luften i hela huset i kväll. Någon som längtar så det nästan knakar... För det är ju en stor dag i morgon! Vår lilla älsklingstjej fyller 5 år och aldrig tidigare har hon varit så medveten och längtat och räknat dagar så som i år. För varje dag har ett finger åkt ner och innan hon somnade nu i kväll var där bara ett halvt finger kvar ;)

Det blir tidigare än vanligt upp i morgon bitti för även fast det är en helt vanlig jobb-, skol-, och dagisdag så måste vi ju såklart upp och sjunga och så ska hon få öppna brödernas paket. Sen slutar både Erik och jag tidigare och kan fira henne ordentligt på eftermiddagen! Och så ska de ha kalas för henne på dagis så det blir nog bra det här, även om jag allra helst hade velat vara hemma och vara henne nära hela dagen...

Här en liten sneak peek på vad som gömmer sig i ett av våra paket. En guldklänning till vinterns alla kalas som hon har sett ut alldeles själv men som jag sa nej till - varpå jag smugglade den med mig och köpte den utan att hon såg!


Nu ska två trötta föräldrar strax krypa till kojs. En extremt intensiv vecka har rivstartat med mycket jobb, friidrott följt av utvecklingssamtal på dagis i går och Göteborg för mig i dag. En tidig morgon har satt sina spår och hela kroppen värker av trötthet. Men i morgon ska vi vara pigga för som jag sa, det är ju faktiskt en av årets allra största dagar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Vilma!
Kram Viktoria

Anna sa...

Oj 5 år, inte klokt vilken stor tjej ni har. Hoppas hon får en underbar dag. Kram

SandraS sa...

Älskad Vilma! Tänkt att det är 5 år sedan världen blev lite bättre då ett litet hjärteknyte tittade ut! Stort Grattis på Din dag hjärtat! Stor kram från alla Stenmarkarna. Extra stor kram från Noel!

Anonym sa...

Grattis Vilma! Hoppas dagen har varit underbar :)
Kramar från Erica m familj