fredag, januari 25, 2013

Klick klick

Sådär ja. Ni förstår, jag har inte varit på stan i år. I år!!! Ni som känner mig kan ju tänka hur det kliiiar i shoppingnerven och nu har här i brist på gå-i-affärer-läge i stället klickats hem både det ena och det andra :) Hihi, nej så farligt är det inte men vad smidigt det är att ändå kunna!

Filip och Alvin Långben har plötsligt fått ännu längre ben och växer ur byxor på löpande band här så smala favvojeansen från Lager 157 till Filip samt en cool blå WCT-jacka med ett F på bröstet är nu på väg hem.


Det är också en ny vårmössa till Alvin samt tre par nya mysbyxor från Lindex. Jag gillar skarpt den ganska nya modellen med vita snören. Inte sådär pösiga och hängiga som mysbyxor kan bli utan bra och snygg passform som håller. Ta tre betala för två. Gröna, blåa, svarta... Klick, klick, klick!

Själv väntar jag med spänning på mitt paket från Ellos för jag har gått och blivit med baddräkt. I januari :) Uppochnervända världen här men tänk om den faktiskt passar och dessutom är så himla snygg som på bilden! Då blir jag både glad och blå, för tänka sig. Jag ratade den svarta och valde den blå - vad är det som har hänt?!

Nu ska jag återgå till att bara vara med mysigaste Filip. Extremt tillgiven och mammig just nu och som vi har njutit här i eftermiddag. Spelat tv-spel, pusslat svåra pussel, spelat Monopol och fikat. Inte ofta det händer men när det sker är det verkligen kvalitetstid!

Och snart blir det fredagsmyyyys! SOM jag har sett fram emot detta i flera veckor nu. Det blir libanesiskt, fyllda godisskålar, Wild Kids och Gladiatorerna (om nu det är så värst mysigt men barnen älskar det och jag älskar dem så vad gör man väl inte?!).

Bilder lånade från Ellos och Lindex.

Inga kommentarer: