lördag, januari 26, 2013

Magsjuk...

Upp som en sol och ner som en pannkaka, skulle man kunna kalla övergången från min fantastiska fredag till den läbbigaste lördagen som tänkas kan...

Kände mig skum på ett nytt sätt när jag vaknade i morse. En stund senare bröt helvetet lös. Jag är magsjuk. En av de värsta någonsin också såklart... Och mitt i allt den härliga gubbhostan och min sönderhostade rygg.

Jag brukar vara optimist men snart orkar jag ärligt talat inte mer. Jag var inte direkt full av energi innan det här och alla som någon gång varit magsjuka vet ju hur man mår efter "bara" den åkomman. Nej, snart tynar jag nog bort här... Sa jag att jag har feber igen också?! Dock förhoppningsvis på grund av magsjukan :/

Förlåt för detta hemskt trista och pessimistiska inlägg. Hoppas återkomma med nya friska tag framöver...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kramar i massor!
Erica

Camilla sa...

Nej... Nu får det vara slut med allt elände för dig!! Ont om ord annat än krya på dig! ❤

anna e sa...

Neeej!!!! Det är inte sant! Jag ska hålla alla tummar och be alla böner för att du ska bli frisk..gärna NU!

Stoor kram