onsdag, januari 16, 2013

Sämre...

I dag har jag upplevt en av de värsta dagarna i mitt liv. Eller upplevt och upplevt. Jag har känt mig halvt medvetslös. Började med att för åttonde morgonen i följd vakna med feber runt 40.

Och i dag sa kroppen stopp. Jag kunde omöjligt ta mig upp så efter att ha halvslumrat hasade jag mig ner till soffan vid 11. Där orkade jag inte ens rätta till kuddarna utan la mig obekvämt med benen över kanten för att yra några timmar till.

För första gången har inte tabletter hjälpt heller utan jag har haft feber hela dagen och lagom tills min hjälte Erik och barnen kom hem kom också frossan och febern steg ännu mer. Ont överallt, galen huvudvärk och så förstås hostan from hell. Men det hör väl sjukdomen till kan jag tro...

Till på köpet har jag hostat sönder något på vänster sida samt sträckt mig ordentligt i magen. Sa jag att jag har mått illa hela dagen också? Det är nog bäst att det vänder i morgon, annars tynar jag nog snart bort... Det här önskar jag ingen :/

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kramar i massor!
Erica

Anna sa...

Nämner Anna! Vilken skit du har åkt på. Det låter inget kul alls.. Hoppas du piggar till snart! Börjar bli dags för Anna-lunch snart igen. Stor kram

Anonym sa...

Krya på Dig vännen!!! Kram Lina