onsdag, februari 06, 2013

Vinter i P1

Dagens tips är Vinter i P1. Tycker man om konceptet sommarpratare så är ju vinterpratarna precis lika bra. Bara signaturmelodin som skiljer dem åt :)

Har roat mig med att lyssna på någon om dagen men inte kommit igenom alla. Nu var de inte så många, åtta stycken, och av de jag har lyssnat på kan jag varmt rekommendera Soran Ismail och Morgan Alling.

Nu tror jag att jag ska dyka in i barnens garderober och se hur mycket som blir kvar efter att ha storleksrensat där... Alla tre växer så det knakar och till och med lilla Vilma börjar bli lång!

Tror att det blir Sissela Kyle som får hålla mig sällskap!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så skönt att läsa energifyllda inlägg igen. Själv vabbar jag, vilket är både mysigt och jobbigt, då tillvaron på jobbet inte direkt är lugn... Då kan jag se fram emot en lunch om någon vecka då!

Kram Viktoria