onsdag, mars 12, 2014

Kusin Vitamin

I dag är det "Adda" som skriver. Med näsan täpptare än täppt, halsen tjockare än tjock, kroppen segare än seg. Fy tusan vad tråkigt det ÄR att inte känna energin flöda och spritta i kroppen. Jag vill ju det när jag tittar ut och ser solen och termometern men ni vet hur det kan vara. Orken är minimal... Och nu börjar jag bli lite orolig för helgens tripp vi ska på men det ska mycket till om vi inte ska komma iväg på den. Gäller bara att ladda medicinförrådet ordentligt!
Och så äter jag apelsiner. Hela tiden. Det enda ätbara som smakar gott faktiskt. Vilken tur då att de är så otroligt goda, saftiga och söta just denna tid på året. Man riktigt känner hur en massa vitaminer bara hoppar in i kroppen och de känns just nu som nära vänner snudd på, apelsinerna alltså. Goda, fina och fyllda av energigivande egenskaper :)

Men man kan ju inte leva på dessa orangegula godingar. Till lunch i dag får det bli lite äggröra som jag just nu har dille på, skinka, avocado och morötter. Sen en dusch på det och jag hoppas under sker och att jag snart är vanliga Anna igen!

Inga kommentarer: